måndag 22 mars 2010

Det är måndag idag, vilket ni med all säkerhet redan känner till. Dagen har spenderats enbart med filmning och filmredigering, lika tråkigt som det låter och inte ett dugg mindre. Kanske hade det funnits mer glädje i det om man faktiskt filmat något av intresse, inte av tvång.

Kvällen spenderas med grönt te, Explosions in the sky och en brutal längtan efter att se filmen "Wristcutters: A Love Story" som jag av en slump snubblade över på något ställe idag. Dock var detta ställe någonstans på Internet, vilket innebär att jag inte har filmen i min ägo just nu, vilket dessutom innebär att jag inte kan njuta av den ikväll. Dock ska den finnas i min ägo inom en snar framtid, åtminstone är det vad jag hoppas på.

Nu: Explosions in the sky - Yasmin the light

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar